Az elmúlt hónapokban gyűjteményembe került egy korai Riga 4-es modell, fém lámpás kivitellel. Jelenleg állapotfelmérés zajlik a motoron, a kiindulási állapot a képeken látható. A motor szépen átfordul, a dekompresszor és bowdenek szorulnak kissé, és a trafótól sem jön szikra. Új trafó már beszerezve hozzá. A tisztítás első lépéseként az látható, hogy a krómok teljes mértékben épek szerencsére, és a festés is szép, eredeti állapotban van (nagyrészt). További előny, hogy nem hiányos a motor, minden alkatrésze szinte megvan, a hajtó lánckereket leszámítva.
Első ránézésre eredeti gumikkal szerelve jutottam hozzá:
Ennek a motornak a hajtását az S-52-es blokk adja, amely még pedálos indítású. Kézi váltós, és kuplungja a főtengelyre van szerelve.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.