Első körben egy Babetta felújításával szeretnék foglalkozni, ezért ezzel szeretném felkelteni a kedves olvasók érdeklődését!
Mit is tudunk erről a motorról? Körülbelül két hónapja került hozzám, nagyon kedves ismerőstől (ezúton is köszönöm T.N). A motor fellelt állapotban volt, tolni sem lehetett, mivel a hátsó kereke szorult. Utólagosan kiderült, a lánc merevedése okozta a problémát, a kerék maga sértetlen volt. Első lépésben a láncot magát még a motoron beáztattam némi friss olajba, ecsettel, fogkefével átkenegettem minden helyen, majd finom mozgatás után (gumikesztyű ajánlott, különben mindig fekete lesz a keze a kedves olvasónak, mint az enyém) meg is indult mindkét lánc.
Ezután egy gyors törölgetés következett, majd elkezdődött az alkatrészek állapotának felmérése.
Az első pillantásra szembetűnő hiba a tank (nem) eredetisége volt, ezáltal a későbbi fényezés előtt érdemes lesz egyet beszereznem, különben az ezen gyárilag szereplő Babetta felirat nem fog túl szépen mutatni.
Az ülést kifejezetten sajnáltam, mivel nem tűnik javíthatónak, bár még teszek rá kísérletet.
Az oldalidom hiányzik a gyújtás oldalán.
A kilóméteróra első információk alapján egy Simson Schwalbe korai órája, a meghajtó egység hozzá nem található. Hajtókarok szintén nem gyáriak. Továbbá hiányzik még egy csengő, és egy tükör.
Csodával határos módon, az első kerék, bár felületi rozsda volt a krómon, tökéletes állapoban van a tisztítás után, és a hátsó sem tűnik menthetetlennek.
Sok tennivaló lesz vele, az látható, de bízom benne, hogy menthető lesz a kis gép, és még egy szép napon lehet rajta egy kellemes naplemente túrát is tenni!
Bármilyen észrevételed, kérdésed van, amennyiben tudok, segítek. Amennyiben szeretnél információval hozzájárulni a bejegyzésekhez, azt szívesen fogadom, így én is tanulhatok még új titokat!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.